Re: his & zlodziejska tepsa

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 16:21:11 MET DST

Dnia 29 Jun 00 o godz. 13:10, Bart Ogryczak napisal(a):

> Na przykład. A te 999zł za instalkę SDI nie jest mało, jak za coś co
> dla większości osób będzie służyło do zabawy.

A czy ktos, komu to bedzie sluzylo tylko do zabawy, musi kupowac SDI?
Jezeli chce sie tylko pobawic Internetem, to niech zostanie przy polaczeniu
modemowym.
Fakt, ze cena 1000 zl jest nieco zaporowa (i chyba taka miala byc -
wyobrazacie sobie, co by sie stalo z POLPAKIEM-T, gdyby nagle cala fura ludzi
rzucila sie na SDI?), ale ktos kto potrzebuje tego wlasnie nie do zabawy, a
do pracy, zdobedzie te pieniadze i kupi. Sam bym kupil (na mojej centrali
akurat podobno to jest dostepne), gdyby nie fakt, ze zastanawiam sie tez
nad innymi opcjami (np. zrobienie sieci w bloku), no i lacze do tepsy to nie
jest to, co mnie najbardziej urzadza - bo potrzebowalbym przede wszystkim
dobrej lacznosci z moim serwerem w pracy, a bramka TPSA-Cyfronet jest jaka
jest... :-(
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl