Re: Oferta firmy Hyperion - kilka pytan.

Autor: gregc (gregcc_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 23:27:54 MET DST

> W Warszawie jedna, na dwie, czyli 50% :-(

Ja tez dostalem ulotke tej firmy. Zadnych konkretow technicznych (finansowe
owszem). 1 telefon. Na ich stronie http://www.hyperion.pl/ mozna znalezc 12
wyrazow, ktore ukladaja sie chyba w jedno zdanie - eee chyba nie, bo nie ma
tam kropki na koncu niby zdania, tylko przecinek. Zadnych linkow, odsylaczy.
Z tego co wiem po postach innych internautow PODOBNO firma ta zaklada male
ethernety w blokach a miedzy blokami dane przesylane sa droga radiowa???
gregc