Re: POL34

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 19:48:26 MET DST

JS <xyz_at_post.pl> wrote:
: "Szymon Sokol" <szymon_at_uci.agh.edu.pl> wrote in message
: news:8jaf0d$77c$5_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...
:> JS <xyz_at_post.pl> wrote:
:> : Wyobraź sobie człowieku, że całkiem niezłe pieniądze idą dla kochanego
: POL34
:> : także z mojej kasy! Jeśli nie potrafią kupić za nie dobrego partnera, to
: już
:> : jest ich wina.
:> Tak, tak. Z Twoich podatków.

: M.in. z podatków, ale bardziej z kasy którą płacę POL34 za sygnał.
O? Płacisz za łączność via POL34 do USA? Z własnej kieszeni?

: Chyba się gubisz... Nie kupuję pomysłu: jeśli chcesz, szukaj 100000 podpisów
: i składa projekt ustawy. Ja się nie podpiszę - są inne możliwości niż
: żadanie kasy od Rządu czy Sejmu...
Jakie?

: Skoro nie potrafią tego zapewnić, to niech zrezygnują z opłat, jakie im
: dajemy. Tu nie chodzi o ich dobrą wolę - chodzi o kasę i usługę jak każda
: inna.
Jacy "my" im dajemy? Łącze do USA jest utrzymywane przez Komitet
Badań Naukowych.

--
Szymon Sokół (SS4004,SS316-RIPE) -- Network Manager                          B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O