Re: POL34

Autor: JS (xyz_at_post.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 18:05:16 MET DST

"Szymon Sokol" <szymon_at_uci.agh.edu.pl> wrote in message
> JS <xyz_at_post.pl> wrote:
> : Wyobraź sobie człowieku, że całkiem niezłe pieniądze idą dla kochanego
POL34
> : także z mojej kasy! Jeśli nie potrafią kupić za nie dobrego partnera, to
już
> : jest ich wina.
> Tak, tak. Z Twoich podatków.

M.in. z podatków, ale bardziej z kasy którą płacę POL34 za sygnał.

>Oczywiście. Jakbyś jeszcze wpłynął na
> Sejm, żeby te pieniądze przekazał do KBN, i na KBN, żeby je przeznaczył
> na szybsze łącze do USA...

Chyba się gubisz... Nie kupuję pomysłu: jeśli chcesz, szukaj 100000 podpisów
i składa projekt ustawy. Ja się nie podpiszę - są inne możliwości niż
żadanie kasy od Rządu czy Sejmu...

>Ceny łącz translantyckich są, jakie są.
> I dobrą wolą i kompentencją pracowników POL34 się ich nie obniży.

Skoro nie potrafią tego zapewnić, to niech zrezygnują z opłat, jakie im
dajemy. Tu nie chodzi o ich dobrą wolę - chodzi o kasę i usługę jak każda
inna.

Kuba