chce byc fair

Autor: Kocoj T (tomasz_kocoj_at_nospam.zelmer.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 13:38:23 MET DST

mam (prawie) SDI i chce byc fair
SDI bedzie chodzilo w sieci kolo 4 userow. to sa dzieciaki ktore jak mniemam
beda probowaly roznych wynalazkow
wiem ze musze cos poblokowac ale w przypadku jakiejs proby skanowania z
mojej strony chcialbym byc pierwszy poinformowany
gdzie zglosic moj email aby odczytawszy IP wkurzony gosc napisal do mnie a
nie do tepsy. no i wtedy ja sobie porozmawiam z kolesiem
cos takiego jak whois
pozdrowienia
Tomek