Re: By ich tak pokręciło ...

Autor: Pawel Sikora (psi_at_polbox.pl)
Data: Sun 25 Jun 2000 - 09:02:49 MET DST

Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:m37lbemy6j.fsf_at_kzin.rgstudio.com.pl...

> Jeszcze raz -- to, co pisałem powyżej (odpowiedź Pawłowi), dotyczy
> wyłącznie jednego konkretnego przypadku, który ktoś opisał, gdzie
> _jeden_ koniec łącza punkt-punkt ma adres z puli adresów prywatnych.

W Windows 2000 jest w rejestrach taki cos: PMTUDiscoveryBHDetect = enable
(BH -blackhole)
Najwyrazniej zaimplementowali algorytm probkujacy MTU w srodowiskach
skazonych filtracja icmp lub adresacja prywatna.

> pozdrawiam,
> --J.

P/