Re: Polpak-T a HiS

Autor: Tomasz Paszkowski (ns88_at_barek.pl)
Data: Thu 22 Jun 2000 - 14:56:03 MET DST

In article <8iribk$iih$2_at_rymunda.torun.pdi.net>, Wojciech Kus wrote:
>To, ze technicznie sie da zrobic wcale nie znaczy, ze TPSA jest sklonna
>to wykonac! Chocby dlaatego, ze 4 HiS-y to raptem 600 PLN/mies zas lacze
>512 kbps chyba cos okolo 1200 PLN/mies. jesli pamiec mnie nie myli.

 Jednak 4 His-y w Jeleniej Górze , są w chwili obecnej lepsze od
 2 MB w Polpak-T. Dla przykładu podczas ostatniego padu Polpak-T
 w Jeleniej Górze, jedynym sposobem dostaniem się przez ssh były
 właśnie his-y.

>Poza tym po stronie centralowej HiS-a nie ma takich terminali jak u
>klienta koncowego lecz jedno urzadzenie koncentrujace lacza abonenckie
>ktore w swiat wychodzi normalna E1 2mbps. A to niestety oznacza, ze
>nie ma tam gdzie wepchnac ani Linuxa, ani Portmastera ani niczego
>innego co wspiera EQL.

 Jest jeszcze iproute2 w linuxie, którym można rozłożyć ruch w zależności
 od adresu żródłowego i docelowego.

--
  /  \  | | / /  / \  / \  [Tomasz Paszkowski] [finger://ns88@3575244866]