Re: Polpak-T a HiS

Autor: Wojciech Kus (wojciech-SPAMAWAY_at_cool.waw.pl)
Data: Thu 22 Jun 2000 - 01:16:04 MET DST

repcio_at_repcio.net napisal(a):
> Emil Stepniewski <es161294_at_zodiac.mimuw.edu.pl> napisal:
> : On Sun, 18 Jun 2000, Adam Kułagowski wrote:
> :> rozwiazanie b) kiedys powiedziano mi ze jest w jadrze Linuxa modul sluzacy
> :> do laczenia modemow w jedno lacze .
> : Jest w istocie i działa bardzo dobrze. Pod jednym warunkiem: musi
> : to być zrobione po obu stronach. TPSA twierdzi, że tego się po ich
> : stronie nie da zrobić.
> : Pozdrawiam
> To sie da zrobic....
To, ze technicznie sie da zrobic wcale nie znaczy, ze TPSA jest sklonna
to wykonac! Chocby dlaatego, ze 4 HiS-y to raptem 600 PLN/mies zas lacze
512 kbps chyba cos okolo 1200 PLN/mies. jesli pamiec mnie nie myli.

Poza tym po stronie centralowej HiS-a nie ma takich terminali jak u
klienta koncowego lecz jedno urzadzenie koncentrujace lacza abonenckie
ktore w swiat wychodzi normalna E1 2mbps. A to niestety oznacza, ze
nie ma tam gdzie wepchnac ani Linuxa, ani Portmastera ani niczego
innego co wspiera EQL.

> +-=-=- Przemyslaw Gubernat <repcio_at_repcio.net> -=-=-=-=-=-=-+

        Wojtek

--
  |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: wojciech-SPAMAWAY_at_cool.waw.pl ___|
  |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow  (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|