Re: 2 jeszcze lepsza wiadomosc dla mieszkajacych w Niemczech.

Autor: Arek (sfrtdtgr_at_cybergal.com)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 23:12:56 MET DST

> :> Mam nadzieje, ze nigdy. Ogladajac reklamy niezbyt wiele
> :> mozna sie dowiedziec/nauczyc.
> : a co zarabiasz na dostawie uslu internetowych czy masz darmowy dostep?
>
> Mam zdrowy rozsadek.

W Polsce wiekszosci nie stac na placanie 160 zl miesiecznie (SDI) nie mowiac
o 1000 zl instalacji, nawet 100 zl jest duzo to takie rozwiazanie bylo by
na pewno niezle.A ze jest jakis pasek z reklama czy co 15 minut cos sie
pokaze to chyba nie jest az taki problem a raczej byla by to mozliwosc
buszowania dla tych co teraz nie moga bo ich po prostu nie stac...
A kogo by bylo stac to nie ma problemu skorzystac z innej oferty.