Re: By ich tak pokręciło ...

Autor: Miernik (miernik_at_iname.com)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 22:40:39 MET DST

paranoya_at_mail.arch.pw.edu.pl () writes:

> szkoda gadac? hmm... imho to zasluguja na pochwale za to, przynajmniej
> oszczedzaja pare ip'kow.. a nie sadze zeby to komus przeszkadzalo...
> nawiazujac do jednego z postow... takie inteface'y sa raczej rzadkoscia..
> i sadze, ze malo kto szczerze powie, ze uzywa takich ip w swojej sieci
> lokalnej...
> poza tym.. przeliczmy... powiedzmy 40 miast... po 2 centrale na kazde.. 80
> ip'kow dla klientow.. to sie chyba oplaca nie tylko typsie.

Ja nie mogę, na IPkach oszczędzać... A numery domów przy ulicy, to
też byś co piątemu nadał numer 0, bo i tak nikt tam listów nie pisze,
więc po co "marnować" numery.

Niedługo wchodzi IPv6 i nie będzie problemu. A póki co IPiki są to
korzystać na maxa, nie ma co oszczędzać, i tak wejdzie IPv6 i tak.

> wiec, czy "szkoda gadac"? moze najpierw lepiej poszukac uzasadnienia.. tym
> bardziej, ze w tym przypadku jest chyba calkiem sensowne.

Sensowne inaczej...

--
                  /   / mailto:miernik_at_internet.pl