Re: PTK i internet :-(((

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_fidor.komorow.pl)
Data: Sat 10 Jun 2000 - 14:53:56 MET DST

On 10 Jun 00 08:21:58 GMT, Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
>To jest mydlenie oczu, ze chodzi o koncesje.
>Owszem, o koncesje *tez*.
>Ale mnie osobiscie powiedzial rok temu facet z kierownictwa PTK, ze im sie
>Internet w kablowce nie oplaca, i pokazywal mi jakies wyliczenia ktore maja
>tego dowodzic. Oczywiscie IMHO te wyliczenia byly nic nie warte, bo opieraly
>sie na zalozeniu, ze jest niewielki popyt na te usluge. A jak moze byc
>duzy popyt na usluge ktorej nie ma???

mial racje niestety : ile osob chetnych znajdzie sie na blok ? 5 ? 10 (to
juz dobrze) a zwaz ze trzeba cala linie przeobic , zakupic drogi modem etc.
To juz nie pierwsa opinia ze jest to nieoplacalne - za malo chetnych
(mozliwych)

Pozdrawiam

--
Adam Kułagowski                             fidor_at_friko.internet.pl
Fingers v1.0 -- The original mail processor.