Re: PTK i internet :-(((

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 10 Jun 2000 - 11:19:59 MET DST

Dnia 10 Jun 00 o godz. 1:12, Artur Alinowski napisal(a):

> [terminy]
>
> Jak to o co? O koncesję której nie mają. Termin uruchomienia internetu w
> PTK najlepiej chyba zna Ministerstwo (roz-)Łączności, które to rzeczonej
> koncesji nie chce jakoś PTK udzielić.

To jest mydlenie oczu, ze chodzi o koncesje.
Owszem, o koncesje *tez*.
Ale mnie osobiscie powiedzial rok temu facet z kierownictwa PTK, ze im sie
Internet w kablowce nie oplaca, i pokazywal mi jakies wyliczenia ktore maja
tego dowodzic. Oczywiscie IMHO te wyliczenia byly nic nie warte, bo opieraly
sie na zalozeniu, ze jest niewielki popyt na te usluge. A jak moze byc
duzy popyt na usluge ktorej nie ma???
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl