Re: Odp: spam itd.

Autor: Zbigniew Cofala (cofala_at_firma.hoga.pl)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 13:24:47 MET DST

Marek Chmielarz dnia Fri, 09 Jun 2000 10:01:17 GMT napisał:

> To chyba logiczne:
> Skoro koleś spamuje serwer uczelniany reklamując swoją stronę, to
> jeśli nie skasujesz jego strony, odniesie sukces i zachęci go to do
> dalszego spamowania. Niewątpliwie gdyby każda strona reklamowana
> na drodze spamu była kasowana, zakończyłoby to ten proceder.
> Inna sprawa to czy takie postępowanie jest słuszne/etyczne/etc. -
> przecież np. mogłaby się zdarzyć sytuacja, że ktoś złośliwie
> wyśle "reklamę" konkurencyjnej strony, żeby admin ją zablokował.

Dokładnie o to też chodzi. Z kolei kiedy na mój serwer ktoś, kto ma
konto pocztowe na np. polboksie ładuje np. ofertę sprzedaży pirackiego
oprogramowania (Win2000 za 25zł itd.) usuwam wszystko bez mrugnięcia
okiem, ale chyba nie jest sensowne pisać do R. Wiosny żeby za karę skasował
mu skrzynkę pocztową - bo co go to w końcu obchodzi? To co - może jeszcze
napiszę maila do jego spółdzielni mieszkaniowej żeby za karę go
wyeksmitowali?

--
-=< all the best! >=-
cofala_at_firma.hoga.pl