Re: spam itd.

Autor: Blender (blender_at_free.silesianet.pl)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 12:00:37 MET DST

In article <8hq6h5$v3f$1_at_mars.hoga.pl>, Zbigniew Cofala wrote:

>I CKJ? Zauważasz różnicę pomiędzy serwerem poczty i www?

Zauwazam roznice, ale przeciez tamten zaspamowany admin
chcial abys usunal strone, ktorej (jak mniemam) dotyczyl
spam. Swoja droga do admina serwera pocztowego mogl napisac
gdyby nie domagal sie usuniecia strony WWW.

(a moze to ja jestem idiota i dalej czegos nie rozumiem)

--
I am a controversial figure. My friends either dislike me or hate me.