Re: Odmowa założeniea SDI!

Autor: Anna Pogoda (annapogoda_at_interia.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 21:19:27 MET DST

On Thu, 8 Jun 2000 18:40:27 +0200, "maniac" <dworakowski_at_pro.onet.pl>
wrote:

> Nie założą bo nie mają
>urządzeń, ale łaskawie powiadomią, jak będą mieli nowe urządzenia. Moje
>pytanie czy mam szansę dostać HIS-a przed wakacjami.

Mysle ze w postach dotyczacych "portalu" jest pewne wyjasnienie tej
kwesti:

No widzisz :) - po prostu histeryzujesz... nikt nikomu nic nie odjal
od buzi.... dutkow nie ma i juz..... SDI tez...... nie wiadomo kto
jest winien ale na pewno nie jest to tp.internet....
Wiesz juz wszystko? Bo ja nie :((
ale...

Pies ma Ale...
Ala ma 'portal'
wniosek: Pies nie ma 'portalu'.....
.... malo kto ma SDI :))

I w zadnym razie nie nalezy mylic Psa z Ala!!!
Ale prosba zostaje odrzucona gdyz:

Moze zamiast SDI chcesz miec 'portal' na to tez nie masz co liczyc
:(( - przeczytaj uwaznie jesli nie czytales:

Ani portalu ani SDI
bo:

Pytanie kim jest ten Ktos?
Czy ten Ktos to jedna osoba czy jakies cialo w ciele?
Czy 'cialo' zanim wymyslilo.... pomyslalo?

>Przy życiu utrzymywała mnie tylko myśl, że wakacje spędzę z SDI.

No coz Kochanie,
pora umierac....
do wyboru masz jeszcze 'Wakacje z duchami'....

Mimo wszysko zycze duzo pogody
Anna Pogoda
annapogoda_at_interia.pl

P.S. Wszelkie pytania kieruj do dzialu marketingu bo to wlasnie
"Marketing wymysla co sprzedajemy, do kogo, adresujemy itp."
Moze to SDI tez jest w Ich gestii???