Odmowa założeniea SDI!

Autor: maniac (dworakowski_at_pro.onet.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 18:40:27 MET DST

Miesiąc temu złożyłem zamówienie. Pani (dziwnie miła była) na pytanie:
"Kiedy?" powiedział: "sdi zakładamy na bieżąco". A dzisiaj dostałem list,
już zacząłem skakać jak kangury, kidy zobaczyłem słowo SDI w treści, ale
euforia się skończyła kiedy przeczytałem treść. Nie założą bo nie mają
urządzeń, ale łaskawie powiadomią, jak będą mieli nowe urządzenia. Moje
pytanie czy mam szansę dostać HIS-a przed wakacjami. Przy życiu utrzymywała
mnie tylko myśl, że wakacje spędzę z SDI. Czy ktoś dostał podobną wiadomość.
A może jakaś rada? Mieszkam w Łomży i wiem że ludzi tutaj mają już SDI
(chyba z jednej skrzynki).

maniac out