Re: domena

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 23:18:35 MET DST

On 00.06.07 Cezar Cichocki pressed the following keys:

> Mirek, spokojnie. Proponuje zebys NAJPIERW sprawdzil precedensy.
>
> [censored by reptile house]

Mam nadzieję Mirku, że wyjaśnienia strony w sprawie, o której pisałem,
Cię usatysfakcjonują i zmienisz zdanie o tym, co napisalem, wyrażone
żartobliwie sparafrazowane historyjką o rowerach, placu etc.

Robert

--
       Bastard Operator From 149.156.96.35 -- Robert R. Wal
Little Tommy Daggett... would say such *beautiful* beautiful prayers, and