Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.linux.org.pl)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 08:39:49 MET DST

Bartek Kwinta <bakwi_at_england.com> wrote:
> Nie wydedukowane tylko przeczytane w raporcie OECD w
> "The Economist" gdzie oszacowano koszt korzystania
> z internetu przez 40 godzin przy korzystaniu z uslug
> najwiekszego operatora telefonicznego w danym kraju.
> W Polsce te 40 godzin kosztuje ok. 70$
> W Szwecji np. ok 40 a we Wloszech ok 25$

A nie prościej przeliczyć samemu? Mnie wyszło, że w taryfir
dziennej (impuls co 3 minuty) wychodzi ok. $60, przy taryfie
nocnej jest to oczywiście dwa razy mniej.

Przyznasz chyba, że w takim przypadku wygląda to nieco inaczej?

P.S.
Chodzi oczywiście o centy TPSA, nie znam cen operatorów w innych
krajach.

Andrzej

--
A woman is like your shadow; follow her, she flies;
fly from her, she follows.  -- Chamfort