Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Bartek Kwinta (bakwi_at_england.com)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 12:23:28 MET DST

"Anna Statystyczna Kowalska" <annask_at_parodia.pl> wrote:
>sie na pobieraniu
>A to skad wydedukowane? Bo nie oparte na faktach, tylko tradycyjnym w dobrym....

Nie wydedukowane tylko przeczytane w raporcie OECD w
"The Economist" gdzie oszacowano koszt korzystania
z internetu przez 40 godzin przy korzystaniu z uslug
najwiekszego operatora telefonicznego w danym kraju.
W Polsce te 40 godzin kosztuje ok. 70$
W Szwecji np. ok 40 a we Wloszech ok 25$

> [...]

>informacji? Zwroc uwage chociazby na burze jaka zwykle wywoluja media
>spowodowana powstaniem jakiegos nowego wirusa. A pozniej okazuje sie ze albo
>nie wypalilo... i przewidywane straty sa w rzeczywistosci znikome.. i w
>ogole wirusik byl Kowalskim przebranym za Kube Rozpruwacza i pomylonym przez
>jakiegos poczatkujacego dziennikarza. Ja bym ten brak szacunku nazwala
>raczej naiwnoscia. Naiwni sa tez odbiorcy. Ale dlaczego to mi sie juz
>tlumaczyc nie chce, jesli trafiles na wlasciwa droge po powyzszym to
>powinienes i to zrozumiec bez zbednych wyjasnien.

Jako czlowiek ktory 3 lata pracowal w mediach zaobserwowalem
ze wsrod pracownikow mass-mediow wystepuja:

-doswiadczeni profesjonalisci
-dziennikarze
-rutyniarze
-rutyniarze olewusy
-osoby niekompetentne
-osoby nierzetelne

W kazdym medium (radio, gazeta) spotykac mozna:
- tych pierwszych - ale trzeba miec duzo szczescia
- tych drugich - jest ich troche ale o wiele za malo
- reszte to znaczy tych 'pierwszych' i 'drugich' ktorym
palma odbila, znudzilo sie albo stracili motywacje....

Braku szacunku w zadnym razie nie mozna nazwac naiwnoscia -
brak szacunku jest raczej wynikiem lenistwa....
Odbiorca ma swiete prawo byc naiwny i niekompetentny - czego
zaden dziennikarz nie powienien wykorzystywac serwujac
informacje na ktore nie daje gwarancji....
To sie chyba nazywa etyka dziennikarza...

>a=b=c bo dotyczy tego samego. Rownie dobrze moglbys dopisac jeszcze d-z w
>podobnej formie. A po co? Bo zarzuty wygladaja powazniej ;)

Bo jak widze takie asekuranckie podejscie to mnie trafia...
Informacje watpliwej jakosci:
- weryfikuje sie na wlasna reke (co zazwyczaj jest niemozliwe)
- nie podaje sie ich

>www.tabloid.pl ???
>A wiesz ile problemow jest z rejestracja domen w NASKu? ;)

Nie wiem :(( Pewnie sie niedlugo przekonam - skutki jeszcze
jednego monopolu?
>nazywasz 'duzym
>Niezaleznosci co do wykonywanych dzialan slonko

Zaczynam rozumiec - "na poczatku byl chaos"
potem byl tp.internet...
potem calkowity brak koordynacji dzialan
(pardon: 'niezaleznosc co do wykonywanych dzialan' :))

a potem....
Kiedy swiat mial "Internet 2" - nad Wisla
HIS wyszedl z okresu pilotazowego...

>Hmmm Kawowe! ;)

Cappucino czy po irlandzku??

Bartek Kwinta