Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 08 Jun 2000 - 13:25:01 MET DST

Dnia 8 Jun 00 o godz. 9:46, Gotfryd Smolik - listy dyskus napisal(a):

> +Sprobuj zbudowac dom bez fundamentow, zaczynajac od dachu.
>
> Jarku, hm... Chciałbym tylko skorygować, ze wrzuciłeś
> dwie różne rzeczy do jednego zdania:
> - budowę domu bez fundamentów; AFAIK bufuje się tak lepianki
No i sa takiej jakosci, jak obecny polski Internet... ;-)

> - budowę domu od dachu; AFAIR budowało się się (również
> w Polsce) ta metodą dość wysokie budynki żelbetowe !
> Dźwig "samojezdny do góry", kładzie się dach, szczebelek
> wyżej, górną część najwyższego piętra, szczebelek wyżej...
Akurat o tym to nie wiedzialem, niemniej jednak nawet i w tej metodzie buduje
sie de facto od dolu, a nie od gory ;-).

> Owszem, przesada - ale zawsze mam ubaw, kiedy ktoś zaczyna
> argumentację od "nie buduje się od dachu" ;), no i padło
> na ciebie ! Poproszę o odpuszczenie win... :)
Coz, wypada mi zganic siebie za pewien skrot myslowy ;-). Napisalem o
budowaniu od dachu, a dokladnie mialem na mysli budowanie w kierunku z gory w
dol, zaczynajac od dachu zawieszonego w powietrzu na wysokosci x pieter...
;-)))
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl