Re: Stanislaw LEM

Autor: Waldemar Spory (micro_at_SoftHome.net)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 02:31:33 MET DST

Tue, 06 Jun 2000 13:12:54 +0200, Użytkownik występujący jako "Jo'Asia
<JoAsia_at_rassun.art.pl>" pisze:

>Nie zagadka tylko test na inteligencję, rzecz jasna. Test polega na
>domyśleniu się (lub nie), że zdanie ujęte w znaki " jest najprawdopodobniej
>cytatem.

Chyba teżtego testu nie zaliczyłaś :-)
Test został skonstruowany dosyć nieudolnie. W cudzysłów autorka wzięła
swoją wypowiedź, poza tym wcześniej cytowała używając znaku >
Chromolę takie testy, choć przyznaję, że po dogłębnym przejrzeniu wątku
zdanie to można potraktować jako interpretację intencji cytowanego
przedmówcy, i to w pierwszej osobie.
Muszę kończyc bo zaraz się do mnie przyczepi pewien ponury, zrzędliwy pacan
:-)

--
Pozdrawiam,
=-=-=-=-=-=--= Spory waldek