Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl (fwd)

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl)
Data: Sun 04 Jun 2000 - 01:51:07 MET DST

Michal Zalewski <lcamtuf_at_dione.ids.pl> wrote:

> Polemizowalbym (: Prawda jest taka, ze oprocz dostepu, w polskim
> Internecie kuleje jeszcze bardzo wiele rzeczy, miedzy innymi zastosowania
> komercyjne (mamy maly boom, ale w porownaniu np. z USA czy UE...)

Hmm, a jak myślisz dlaczego kuleje? :)

> (TPSa nie jest przeciez monopolista jesli chodzi o podlaczanie ludzi do
> sieci).

Prawda jest taka, że w teorii może już nie jest monopolistą, ale w praktyce,
nadal tak. Jeżeli będe chciał się podłączyć do innego operatora, to napewno
częśc pieniędzy, które będe musiał zapłacić temu operatorwoi spłynie
do tpsa, pomijam już oczywiście zasygnalizowany fakt, dodatkowych opłat za
stworzenie możliwości technicznych. Jak narazie *całkowite* uniezależnienie
się od tpsa jest *praktycznie* niemożliwe, choć instneje parę firm, które
to firmy z większym lub mniejszym skutkiem, uniezależnienia się takiego
chcą dokonać.
Oczywiście nie mam do nikogo pretensji, stwierdzam raczej fakty, i to wydaje
mi się - dosyć oczywiste.

ps
Przeraszam za przeformatownie postu.

--