Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Pawel Krawczyk (anti_kravietz_at_alfa.ceti.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 21:59:26 MET DST

Bartek Kwinta <bakwi_at_england.com> wrote:

> To jest az tak zle??

Dobrze nie jest ;) W dwóch znanych mi przypadkach potrzebna była normalna
łapówka rzędu 200 zł, żeby znalazła się wolna para na której można było
postawić dzierżawkę (oczywiście normalnie płatną poza tym).

Trzeci przypadek był jeszcze lepszy - człowiek z TPSA powiedział klientowi,
że da mu dzierżawkę tylko pod warunkiem że ten podepnie ją u określonego
providera. I nie, nie miał to być POLPAK :)

--
Paweł Krawczyk <http://ceti.pl/~kravietz/>