Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Bartek Kwinta (bakwi_at_england.com)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 21:33:07 MET DST

Pawel Krawczyk <anti_kravietz_at_alfa.ceti.pl> wrote:

>To nie jest tak, że TPSA chce dobrze tylko stają jej na drodze obiektywne
>przeszkody oraz knowania użytkowników Internetu. Dopóki za przywilej
>(!) kupienia od TPSA łącza dzierżawionego trzeba będzie dawać łapówki,
>dopóty nie będzie można ich uważać za normalną firmę (a nadal trzeba -
>przynajmniej w Krakowie, może w innych oddziałach jest lepiej).
>
>Raczej jako coś, którą należałoby starannie zbadać, opisać
>i umieścić w Instytucie Pamięci Narodowej jako wzorcowy przykład
>socjalistycznego przedsiębiorstwa :)
>Paweł Krawczyk <http://ceti.pl/~kravietz/>

To jest az tak zle??
BTW - gdzies przeczytalem ze TPSA podpisala umowe
na 207 milionow zlotych na komputeryzacje swojej
rachunkowosci....
Nie wiem jak Wy ale ja bede sie przygladac swoim
rachunkom z wielka uwaga...
Kontrachentem TelePieska jest..... Prokom :))
Lapka lapke umyla :))
Biorac pod uwage doswiadczenie Prokomu w komputeryzowaniu
firm panstwowych (vide casus ZUS) nie zdziwie sie kiedy
rachunek dostane wypisany recznie :)))

Swoja droga w informnacji nie bylo mowy o tym
ze Prokom wygral jakis przetarg tylko ze tak po
prostu podpisano kontrakt....
Moze sie myle ale slyszalem cos o takiej ustawie
o zamowieniach publicznych...
Z tego wynika ze nie obowiazuje ona najwiekszej firmy
panstwowej podpisujacej calkiem spory kontrakt...