Re: Transmisje kompresowane - dlaczego nie ma?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 03 Jun 2000 - 13:18:51 MET DST

Dnia 3 Jun 00 o godz. 4:09, Emil Stepniewski napisal(a):

> I jeszcze w kilku miejscach tego typu rzeczy.
> Tymczasem nigdy nie widziałem konfiguracji, w której serwer
> kompresowałby pliki przed wysłaniem a przegladarka wykonywała
> czynność odwrotną. Czy ktoś z was widział?
Ja widzialem, nie raz, ale tylko druga czesc, tzn. dekompresowanie po
sciagnieciu. Mianowicie nieraz spotkalem sie z sytuacja, ze na serwerze sa
pliki np. .costam.gz, i jezeli serwer podaje odpowiedni naglowek Content-
transfer-encoding: to przegladarka (Netszkapa, nie wiem jak inne)
automatycznie rozgzipowuje ten plik po sciagnieciu.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl