Re: Błąd łączy: 10065, Numer

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_isp.net.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 17:08:26 MET DST

Konik Bujany nabredził:

[..ciach zupełnie niepotrzebne brednie..]

> Co takiego więcej mówi od numeru 10065, jaki był podany ?

I mnie się pytasz? Spytaj się swojego psychiatry.
Ta rozmowa jest zupełnie niepotrzebna skoro trzeba cię
przekonywać, że 2+2=4, ty zaś dowodzisz o różnych
arytmetykach.

> Czy my mówimy o tym samym ? Mnie się wydawało, że jasno stało w
> komunikacie, że z serwerem
> się nie połączył, więc nie ma mowy o pojawieniu się błędów Smtp.
>
> Nigdzie nie pisałem, że numerek jest lepszy, choć istotnie jest
> lepszy, czego dowodzą np. opisowe
> komunikaty Netscape'a. Bo jest jednoznaczny w odróżnieniu
> od komunikatu.

Jednoznaczny może być, ale co z tego. Lepszy jest
OPIS niz NUMEREK, np. "connection timeout, server not responded"
mówi wyraźnie BEZ SIĘGANIA DO pięćdziesiątego wydania "Indeksu
istniejących i nieistniejących numerów błędów w oprogramowaniu
firmy Microsoft". I tyle. Jeśli ktoś nie rozumie po
angielsku (chociaż wersje polskie oprogramowania odpowiadają
po POLSKU) to nie zrozumie także pięćdziesiątego wydania "...".

Więc mimo tego, że mało osób pisze ci, iż bredzisz, to
wiele tak sądzi. BREDZISZ. Odpisz sobie co chcesz. EOT.
Nie będę naśladował ciebie i śmiecił na grupie (liście).

--
pozdrawiam..
       ## ##      | Sylwester Zarębski - ISP Group |