Re: interia.pl /rmf.fm w akcji

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Mon 29 May 2000 - 22:40:56 MET DST

On 00.05.29 Szymon Sokol pressed the following keys:

> monter-Studio <monter_at_rmf.fm> wrote:
> : Wszędzie może się znaleźć czarna owca. Kiedyś jedna panienka z promocji
> : wysłała maila do 50-ciu osób z firmy z 25-MB załącznikiem (prezentacją
> : włanie). Jak na to zareagował nasz admin można się domyślać...
> Serwer w ogóle nie powinien przyjmować przesyłek takiej wielkości.
> Sensowne ograniczenie to 2-3MB.

Taki postfix ma na przykład ograniczenie defaultowe na 10MB. Wiem, bo
ostatnio sprawdzałem, po tym, jak w logach zobaczyłem ,,reject: policy
violation, size too large'', jaki ten limit właściwie jest. Skomentowałem to
tylko na głos: ,,no, któryś z moich juzeruf kogoś wkurw^Hzył''.

Robert

--
       Bastard Operator From 149.156.96.35 -- Robert R. Wal
Ognisko domowe czasem dopieka do żywego.