Re: Komedia z polpakiem

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Thu 25 May 2000 - 08:19:31 MET DST

Witold Siekierzyński <shaman_at_rassun.art.pl> wrote:

[...]
> To moze i ja sie dolacze? Choc przeczytalem to na prhn. Jakies dwa
> miesiace temu non stop kladlo sie nasze lacze - z winy TPSA. Pani zas
> calyt czas twierdzila, ze "wszystko jest OK, bo slyszy modemy" ;-).
> Cala zabawa skonczyla sie gdy na to stwierdzenie odparlem "to bardzo
> ciekawe, bo wlasnie je wylaczylem i odpialem od nich kable". W dwie
> godizny naprawili ;-)

Nie myslcie, ze moja historia sie skonczyla. Wprawdzie dostalem pismo, z
ktorego wynika ze Polpak jednak postanowil anulowac faktury za
_nieistniejace_ PVC (i nigdy nie zamawiane!), ale stale dostaje nowe.
Ciekawe czy do czerwca 2001 zdaza anulowac taka za maj?

Jak czyta mnie ktos z Polpaku -> Powiedzcie tam w fakturach, niech dopisza
mi jeszcze cos - moze np. PVC do USA?

Z Polpakiem juz nie gadam, zastanawiam sie co dalej.

Pozdrawiam
D.M.

--
ATCOM Internet Service Provider tel.(22)8703799 fax (22)6497595
http://www.atcom.net.pl  mailto:info_at_atcom.net.pl