Re: Komedia z polpakiem

Autor: Witold Siekierzyński (shaman_at_rassun.art.pl)
Data: Wed 24 May 2000 - 10:13:40 MET DST

>To chyba plaga :) Ja przez półtora tygodnia tłumaczyłem NASK-owi, że
>mają doprowadzony nowy światłowód w CRiT. Jak podawałem końcówkę to
>facet mnie zlał tekstem: "Nie mamy takiej krosownicy w spisie a jeśli
>już to porty 1 i 2 na pewno są zajęte". Logika zdania mnie przerasta do
>dziś. Skończyło się na tym, że wziąłem 2 tasiemki czerwone i dwie
>zielone, dowiedziałem się o moje i ich końcówki w CRiT. Podłączyli po
>moim telefonie: "Proszę o skrosowanie dwóch zielonych i dwóch
>czerwonych _kokardek_ znajdujących się w CRiT na ul. .... w pokoju nr
>...".
> [...]

To moze i ja sie dolacze? Choc przeczytalem to na prhn. Jakies dwa
miesiace temu non stop kladlo sie nasze lacze - z winy TPSA. Pani zas
calyt czas twierdzila, ze "wszystko jest OK, bo slyszy modemy" ;-).
Cala zabawa skonczyla sie gdy na to stwierdzenie odparlem "to bardzo
ciekawe, bo wlasnie je wylaczylem i odpialem od nich kable". W dwie
godizny naprawili ;-)

SZAMAN

--
Strony Konfederacji Fantastyki RASSUN: http://rassun.art.pl
UWAGA!!! W okolicy grasuje niebezpieczny SZAMAN!!!