Re: Multihoming z Polpakiem(jako jednym z ISPow)

Autor: Grzegorz Krzysztof PAWELSKI (gpawelsk_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 15:57:37 MET DST

On Mon, 22 May 2000, Maciej Lopacinski wrote:

> Ale pakiety zwrotne i tak ida przez TPSA i ich zatkane lacza.

Dlaczego?

> Zaden normalny provider nie zgodzi sie na szatkowanie swojego AS'a.

Chodzi tylko o drobne zmodyfikowanie aggregation statements,
i access-lists, nie szatkuja swojego ASSa, wysylaja swoj blok
zagregowany, a oprocz tego moj 24 bitowy prefix ktory jest w nim
zawarty oddzielnie. Duzo ich to nie kosztuje. Tylko inni moga
nie przyjmowac < 19

> Provider nie moze rozglaszc nie swoich sieci.

A kto mu zabroni?

> Tak zadziala i bedzie tanio. Ruch inicjaowany z twojej sieci bez
> najmniejszego problemu. WWW SMTP i DNS zalatwiasz podwojnymi wpisami w
> DNS. Najgorzej jest z z serwerem ftp.

Podwojny RR A bedzie tylko dla NS w delegacji serwera.
Inne A beda odpowiednio zamieniane przez NATy (w zaleznosci
przez ktory interfejs bedzie wyplywal DNS response z moich
serwerow)

Pzdr,
Grzesiek P.