Re: Prawo telekomunikaacyjne

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Wed 17 May 2000 - 11:34:09 MET DST

Jo'Asia <JoAsia_at_rassun.art.pl> wrote:
: Bart Ogryczak wystukał w wiadomości
: <slrn8i2vvf.v8.B.Ogryczak_at_puter.bart.org>:

:> A tak poważnie, to w USA plagą były automaty dzowniące do ludzi i
:> puszczające z kasety głosik akwizytora namawiającego na zakup badziewia.
:> Nie wiem jak w końcy to rozwiązali, nas na razie chroni przed tym TP s.a.
:> utrzymujaca wysokie stawki za rozmowy lokalne.

: Sądząc z dryfu na rec.arts.sf.written teraz dzwonią żywi ludzie. Z tego
: samego dryfu wynika również, że najczęściej słyszą 'Proszę chwileczkę
: zaczekać', przy czym chwileczka jest taka bardziej biurowa :).

Najładniejsza historia, jaką słyszałęm na ten temat: zadzwonił
akwizytor jakiejś firmy telefonicznej, proponując przejście do nich,
bo dają tańsze międzymiastowe. I usłyszał: "Ale ja nie mam telefonu",
na co odrzekł: "A to przepraszam..." i się rozłączył!

--
Szymon Sokół (SS4004,SS316-RIPE) -- Network Manager                          B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O