Re: IPartners i komunikaty

Autor: Michal 'Orr' Daszkowski (midas_at_ufik.idn.org.pl)
Data: Tue 16 May 2000 - 19:33:16 MET DST

A więc stało się! ;-) Dnia 16 May 2000 13:51:47 GMT, osoba podpisująca
się: Cezar Cichocki <cezar_at_cs.net.pl>, w artykule:
<8frjpj$e9d$1_at_cyber.cs.net.pl> napisała:

> VTAM!

> [...]
>
> Nie tylko oni Michale. Podobniej jest w Polboxie (mowie o ich sieci
> szkieletowej). Jedyne komunikaty ktore widzialem to wysylane przez Rafala
> na temat serwerow "free".

Już nie chciałem się bardziej ,,wymądrzać'', bo na inne komunikaty
[lub ich brak] jakoś specjalnie nie zwracałem uwagi [a IPartners
jest providerem dla jednej z sieci, którą administruję].

Nie bardzo rozumiem przyczyny tego zjawiska. Czy administratorzy
odpowiedzialni za routing nie wiedzą jak, nie mają czasu, ochoty?

Przecież to oszczędziłoby także im samym [albo pracownikom firm,
w których pracują] odpowiadania na zapewne mnóstwo pytań.

Mogę sobie wyobrazić, że w takim ,,nietykalnym'' póki co molochu jak
tepsa, można się tym nie przejmować. Ale komercyjni providerzy,
którym powinno zależeć na opinii klientów?

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr_at_irc.pl> PGP: DB36A1F1 |