Re: Nask nie jest monopolistą

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 17:52:20 MET DST

> A to interesujące. A w którym miejscy (fizycznie) w Warszawie jest
> ten GIX, jaka instytucja go nadzoruje, gdzie się trzeba zgłosić aby
> tam się wpiąć (znacz jeśli jestem operatorem oczywiście), jakich
> operatorów łącza są wpięte w Warszawskim GIXie, ile i komu się za to
> płaci, czy może za ten GIX się nie płaci

Za *ten* GIX sie nie placi. Wystarczy miec Ethernet na Pieknej, BGP i
poprosic o przylaczenie, chociazby Mariusza ktory Ci odpisal na list ;)

W chwili obecnej w GIX sa o ile pamietam: IParters (to ich pomysl),
Medianet, Supermedia, Polbox, Polska On-Line, Formus, Telbank, Pagi.
Czyli wiekszosc operatorow z Warszawy. Praca przez GIXa jest naprawde
wygodna i rzad wielkosci przyjemniejsza niz przez operatorow trzecich.

karp