Re: HIS a DNS

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 15:29:30 MET DST

smarkacz <smarkacz_at_anathema.eu.org> wrote:
: szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl (Szymon Sokol) wrote:
:> smarkacz <smarkacz_at_anathema.eu.org> wrote:
:> : A może? :-) BTW, może tak wrócić do tematu?
:> No to wróć i mi wyjaśnij, na czym polega istnienie domeny, dla której
:> nie ma żadnego rekordu w DNS - ani SOA, ani NS, ani nawet MX, CNAME,
:> A, PTR, etc.

: Na tym samym, co każdej innej domeny. Zakładając, że w ogóle mogłoby
: `polegać' na czymś innym.

No to na czym polega "istnienie" domeny? Bo dla mnie domena, która
nie ma żadnego wpisu w DNS, nie istnieje. OK, wdajemy się teraz w dyskusję
semantyczną: czy krasnoludki istnieją? Jeśli nie, to skąd wiadomo, że
mają długie siwe brody i czerwone czapeczki? Czy istnieje punkt
matematyczny? Ale myślę, że Jarek, ja i pozostali (poza Tobą) dyskutanci
istnienie domeny interpretują tak samo, tj. jako posiadanie rekordu w
DNS.

--
Szymon Sokół (SS4004,SS316-RIPE) -- Network Manager                          B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O