Re: Michal Jaskolski- specjalista(?) od portali

Autor: Szymon Grabowski (szymon_at_profitstudio.it.pl)
Data: Thu 04 May 2000 - 23:39:39 MET DST

"Magda" <madziaba_at_kki.net.pl> wrote in message
>[snip]
> Moze lepiej dla wszystkich by bylo, gdyby Pan zajal sie swoimi projektami.
Moze
> wtedy udalo by sie Panu cos zrobic, co zauwazone by bylo przez inwestorow
i na
> czym zarobilby Pan grube miliony, ktorych tak Pan zazdrosci innym.

Pani Magdo, niech za przeproszeniem przestanie Pani
pie[****|*****]c. Szlag mnie trafia, kiedy jeden z
najlepszych specjalistow od e-biznesu w kraju jest
krytykowany przez anonima nie majacego w dodatku
zadnego pojecia o e-biznesie.

Michala znam od kilku lat i zrealizowal on dla mnie do
tej pory 8 niezaleznych projektow i obecnie pracuje
nad 4 nastepnymi. Wszystko, co robil dla mnie do tej
pory, zrealizowal doskonale [acz przyznaje, z pewnymi
opoznieniami :) Michal, co z HT.com? :-)] i za kazdym
razem dostarczyll mi ponadprzecietna value for money)...

--S