Re: .home.pl, .medianet.pl - problemy z lacznoscia

Autor: Steven Jurczyk (steve_at_home.pl)
Data: Wed 03 May 2000 - 08:39:21 MET DST

> Ja korzystam z dialupu .medianet i dla odmiany nie
> moge sie polaczyc z serwerami w Krakowie. Pomoc techniczna
> odeslala mnie na drzewo czyli do TPSA. Wszystko przez
> ta telekomune. Traceroute zatrzymuje sie na tym samym serwerze.
> Przyklad: www.jarmark.pl (to samo np z www.krakow.pl):

Akurat tutaj nie winna jest TPSA ale cyfronet... Skopali konfiguracje
routingu bgp (nie przyjmuja do tablic routingow przechodzacych przez as
tpnetu) i stad te problemy... Niestety sa swieta i panuja ogolna niemoc
jezeli chodzi o znalezenie konkretnych ludzi odpowiedzialnych za ten
bajzel...

pozdrawiam
Stefan Jurczyk