Re: "Netia urodzila mysz"

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 04 May 2000 - 16:10:44 MET DST

Dnia 3 May 00 o godz. 2:41, Daniel Podlejski napisal(a):

> Jaroslaw Rafa napisal(a):
> : Tak brzmi tytul artykulu w najnowszym PCQ. ;-)
> : No comments... ;-))
>
> Szczególnie po tym, co ostatnio (dziś ?) pojawiło się
> na stonie InterNetii. Wygląda na to, że Onet, WP i

A coz to zmienia?
Czy istota uslugi *dostepowej* zmienila sie przez to, ze podano ja w ladnym
opakowaniu? Jakie znaczenie ma fakt pojawienia sie w Polsce jeszcze jednego
portalu czy pseudoportalu dla jakosci uslugi *dostepu* do sieci swiadczonej
przez te firme?
Wszyscy oczekiwali, ze skoro Netia tak strasznie reklamuje sie ze
swoja "konkurencja WWW telekomunikacji", to zaoferuje przynajmniej ryczalt na
dostep do sieci. Tymczasem oferuje niewiele wiecej (a *jakosciowo* nic
wiecej) niz TPSA... A wiec tytul o "urodzeniu myszy" jest IMHO jak
najbardziej uzasadniony...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl