Re: Michal Jaskolski- specjalista(?) od portali

Autor: Magda (madziaba_at_kki.net.pl)
Data: Mon 01 May 2000 - 20:08:05 MET DST

Szymon Nitka wrote:

> Nie chciałaś przypadkiem tego na prywatną skrzynkę posłać? Powinnaś.

To czemu pan Jaskolski nie napisze rowniez prywatnie do tworcow roznych
serwisow, do ktorych kieruje publiczne zarzuty.

> "Magda" <madziaba#kki.net.pl> napisała
> [w news:390D9BCB.3285AF91_at_kki.net.pl]:

> [...]
> [...]
>
> Michał na pewno sam odpowie, ja jednak pytam Ciebie - dlaczego
> niewłaściwym na tych grupach jest wyrażanie takich opinii, jak te Michała,
> tym bardziej że trudno zarzucić mu niefachowość?
>
> Portale wszelakie są na pierwszym miejscu jeśli chodzi o zainteresowanie
> Internetem, stąd szczególnie dogłębna analiza ich rozwoju. Ktoś, kto tworzy
> portale zdawać sobie powinien z tego sprawę i być przygotowany na dyskusje
> [...]

Trudno nazwac doglebna analiza teksty przesmiewcze, naladowane negatywnymi
emocjami. Kazdy profesjonalny analityk powinien byc obiektywny i pozbawiony
wszelkich emocji, czego o panu Jaskolskim nie mozna powiedziec.

> Akurat Michał słynie ze zdolności wynajdowania wszelkich nowości,
> ciekawostek, etc. - i szczerze mu tego zazdroszczę :>.

Przeszukalam archiwum newsow i znalazlam tam wiecej wiecej atakow i negatywnych
ocen "nowosci", niz po prostu zwyklego ich wynajdowania. A przynajmniej
negatywne i szydercze emocje czesto przebijaja sie przez wypowiedzi pana
Jaskolskiego.

Zachecam do bardziej radosnego i pozytywnego spojrzenia na otaczajacy nas swiat
i tego, co sie wokol nas dzieje (m.in. w internecie). A wszyscy na tym, z
pewnoscia, skorzystaja... :-))))))

Pozdrawiam
Magda