Re: Rejestracja domeny *.net

Autor: Izior (easy_at_polcelebs.com)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 16:15:31 MET DST

Martinez wrote:

> Tak, tylko na tę kartę trzeba czekać min. 3 miechy (albo 3 min.
> zadeklarowane wpłaty), a w normalnym kraju dostajesz od razu :)

oto wnioski wyciagniete przeze mnie podczas zabiegow majacych na celu
uzyskanie
kart(y) VISA CLASSIC w banku PKO SA.

po 1.
ja mam stale zatrudnienie wiec mialem mniej problemow

po 2.
uzyskanie wszystkich informacji w moim przypadku okazalo sie byc dosc
skomplikowane
... (czyt. niedoinformowane panie w okienkach - biurwy)

po 3.
aby wogole zaczac rozmawiac o otrzymaniu kart(y) TRZEBA (!) miec
jakiekolwiek konto
lub ROR w banku PKO SA. (np rachunek biezacy dewizowy, lokate terminowa)

po 4.
wcale nie trzeba miec konta minimum 3 miesiace (grrr przez
niedoinformowana pania
czekalem prawie 3 miesiace)

po 5.
mala rada w czasie zbierania informacji itd itp nie wspominajcie wogole
o INTERNECIE
(!) poniewaz z doswiadczenia wiem ze samo slowo INTERNET powoduje panike
histerie wsrod pan z okienka (czyt niedoinformowanych biurw)

po 6.
postarajcie sie o "Regulamin rachunkow kart Visa Classic" - proponuje
dokladnie go
przeczytac

po 7.
sa 2 karty VISA CLASSIC -

dewizowa
- starajac sie tylko o nia TRZEBA wplacic i zablokowac 250 dolarow USA
jako kwote
gwarancyjna, nastepnie juz po przyznaniu karty aby ja odebrac TRZEBA
wplacic 150
dolarow USA w przeciwnym wypadku karta jest wasza ale lezy sobie w banku
i nie
mozecie jej uzywac :)
ta karta nie ma dziennego limitu wyplat gotowkowych (!)

zlotowa
- blokuje sie 500 pln - gwarancja - przy odbiorze 150 pln , i (WAZNE!)
karta ma limit
wyplat gotowkowych okreslony na 200 dolarow USA

po 8.
maly tips :)
nie chcecie blokowac 250 $ ?
prosty sposob : staracie sie o wydanie 2 kart - dewizowej i zlotowej - w
tym wypadku
placicie 250 $ ALBO 500 pln (!!!)
oczywisice przy odbiorze musiscie wplacic na rachunki kart po 150 $ i
150 pln ale
mozecie wplacic tylko 150 $ i korzystac tylko z jednej karty :)

po 9.
karty Visa Classic sa kartami PLATNICZYMI co oznacza ze mozecie tylko
tyle wydac ile
macie na rachunku karty (!)

po 10.
jezeli ktos uwaza ze cos zle napisalem prosze mnie poprawic :)

izir