Re: Re; Gdzie zarejestrowac nietypowa domene

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 17:41:11 MET DST

Izior <easy_at_polcelebs.com> wrote:

: Szymon Sokol wrote:
:>
:> Izior <easy_at_polcelebs.com> wrote:
:>
:> :> Bo w moim rozumieniu "zarejestrowanie" to wpisanie delegacji
:> :> (w tym wypadku do "maryja.org"), a to może zrobić tylko InterNIC.
:> : zle rozumujesz :)

:> Taaak? No to napisz, z czym w powyższym zdaniu się nie zgadzasz.

: Z tym, ze to moze zrobic tylko Internic.

: Rejestracji domen .com .net i .org moze oprocz Internicu dokonywac wiele
: firm http://www.icann.org/registrars/accredited-list.html

I te firmy tak wszystkie sobie ryćkają w plikach konfiguracyjnych
primary nameserwera domeny .com (a także .org i .net, ale mniejsza o to)?
Wiesz, czy tylko tak myślisz?
To, czy InterNIC (czy kto tam fizycznie za ten serwer odpowiada)
dostaje forsę od tych firm, jest drugorzędne. Interesuje mnie: ile
"osób prawnych" ma techniczną możliwość wpisania tej delegacji?
(liczba osób fizycznych zatrudnianych przez te osoby prawne w celu
wprowadzania tych delegacji mnie nie interesuje).

--
Szymon Sokół (SS4004,SS316-RIPE) -- Network Manager                          B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O