Re: paranoja abuse@tpsa.pl

Autor: Wojciech Puchar (wojtek_at_from.pl)
Data: Sat 22 Apr 2000 - 07:35:39 MET DST

Wojtek Kaniewski <wojtekka_at_plonk-spammerom.irc.pl> wrote:

> najciekawsza jest druga linijka, która dowodzi próby włamania przez ftp.
> w ogóle, to który punkt regulaminu TP S.A., Polpaku czy czegokolwiek
> narusza wysłanie pakietu SYN?
chetnie bym się tego dowiedział....

natomiast ostatnio czytałem reklamówke polpak-u

i podoba mi się zdanie (już nie pamiętam dokładnie) że poprzez teleglobe
tpnet jest podłączony do internetu.

zaznaczam że użyto słowo "DO" nie Z.

tak więc sama TPSA nie zalicza TPNET do internetu. może i troche w tym racji