Re: Bezczelnosc_NASK

Autor: Aster (asterek_at_polbox.com)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 17:23:55 MET DST

<balawajder_at_topnet.pl> wrote in message

> Liczącym więc na domeny: składajcie wnioski (nie tylko te
> ściemniające elektroniczne i nieczytelne faxowe) ale także
> listem poleconym z wyraźnymi pieczęciami nadania lub
> osobiści. W odpowiedniej chwili Sad wszystkie te faxy i
> emaile odłoży na bok a szukac będzie konkretów
> (poleconych).
> Ryszard Balawajder
> ---

Tylko jak tu skladac wnioski ? Poniewaz jestem prezesem:)) zrzeszenia o
nazwie Towarzystwo Virtualnych Przyjaciol , wiec postanowilismy zalozyc
sobie strone . Poniewaz jak dobrze wiadomo domene tvp.com.pl juz dosc dawno
wykupiono , wiec wybor padl na tvp.pl . Po kilkukrotnym upewnieniu sie ze
domena jest wolna , 'zrzeszenie' postanowilo wybrac providera . Dzis prezes
Aster udal sie do niego w celu przygotowania wniosku o rejestracje dla NASK
i podpisania umowy o jej utrzmaniu . Jakie bylo :)) me zdziwienie gdy
podczas przygotowywania wniosku nagle okazalo sie ze NASK nieoczekiwanie
zastrzegl domene tvp.pl ??? Zrzeszenie wiec nie bedzie dysponowalo domena
tvp.pl :(( , ani zadna inna , bo nie interesuja nas domeny typu :
tvp.net.pl - jest wolna

aster