Odp: Bezczelnosc_NASK

Autor: balawajder_at_topnet.pl
Data: Thu 20 Apr 2000 - 07:20:06 MET DST

--
---
[http://www.makaron.pl]
[Jedyny Polski Serwis Makaronowy]
Ryszard Balawajder
http://www.salvaterra.pl/
[armatura--baterie--profile]
Użytkownik Aster <asterek_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:sslL4.19068$hK2.377665_at_news.tpnet.pl...

> Gwidon Naskrent <naskrent_at_hoth.amu.edu.pl> wrote in
message

pl...
> [...]
jakieś szczególne
zdaniem zarejestrować?

ustawy o znakach
zastrzegane jako
;-)

> Wcale nie chcial zawlaszczyc Dolny Slask tylko dolnyslask
, a to spora
> roznica , tymbardziej ze zgodnie z etykieta organ rzadowy
powinien
> poslugiwac sie domena dolnyslask.org.pl czy
dolny-slask.org.pl . Poza tym
> dzieki przebieglemu regulaminowi NASK dysponuje sobie
domenami jak chce i
> kazda polska domena moze zostac zdelegalizowana kiedy im
sie zamarzy .
> Ciekawe jak by to bylo gdyby podobny regulamin dotyczyl
domen .com -  nie
> powstal by zaden porzadny portal bo i po co ?
>
> aster

Ale się spieracie, przecież nie ma takiego wojewodztwa
dolnyslask jest DOLNOSLASKIE poptrzcie na mape, chłopak nie
rejestrował ustawowo "zastrzeżony" teren geograficzny ale
nazwę której nie ma, przecież na peczęciach Urzędów
województwa Dolnoslaskiego bedzie DOLNOSLASKIE a nie
DolnySlask czy jak wolicie dolnyslask.
Kapitalnie ujmujesz "przebiegły regulamin NASK" teraz
obraca się on przeciwko Nim a zwłaszcza punkty ktore mówią,
że w przypadku jakichkolwiek sporów Oni się będą przyglądac
z boku na decyzję Sądu lub Urzędu Patentowego.  Ale żeby
doszło do sporów to musi być przynajmniej dwóch
spierających się o prawo do domeny lub prawo pierszeńtwa do
domeny.
Liczącym więc na domeny: składajcie wnioski (nie tylko te
ściemniające elektroniczne i nieczytelne faxowe) ale także
listem poleconym z wyraźnymi pieczęciami nadania lub
osobiści. W odpowiedniej chwili Sad wszystkie te faxy i
emaile odłoży na bok a szukac będzie konkretów
(poleconych).
Ryszard Balawajder
---