Re: Bezczelnosc_NASK

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_fidor.komorow.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 19:40:07 MET DST

On Wed, 19 Apr 2000 16:49:28 GMT, Aster <asterek_at_polbox.com> wrote:

>Gwidon Naskrent <naskrent_at_hoth.amu.edu.pl> wrote in message

>Wcale nie chcial zawlaszczyc Dolny Slask tylko dolnyslask , a to spora
>roznica , tymbardziej ze zgodnie z etykieta organ rzadowy powinien
>poslugiwac sie domena dolnyslask.org.pl czy dolny-slask.org.pl . Poza tym

gov nie org .

>dzieki przebieglemu regulaminowi NASK dysponuje sobie domenami jak chce i
>kazda polska domena moze zostac zdelegalizowana kiedy im sie zamarzy .
>Ciekawe jak by to bylo gdyby podobny regulamin dotyczyl domen .com - nie
>powstal by zaden porzadny portal bo i po co ?

Palnuje zarejestrowac komorow.waw.pl az sie boje z tego co tu czytam
(Komorow to taka mala miescina pod Wawą)

BTW wszedlem na strone nask'u (www.nask.pl nie powinno byc com ?) i
zrobilem clickety-click na formularzu elektroniczym niestety skryptu cgi nie
bylo mi dane otrzymac - po dlugim czasie squid stwierdzil ze serwer nie
odpowiada :-)

Pozdrawiam