Re: Jak wykupić domenę ...com

Autor: joannao (joannao_at_regiony.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 14:32:45 MET DST

Wielkie dzieki za pomoc dla wszystkich.
Mozecie byc ze mnie dumni - zarejestrowalam juz kilka domen ...com.
A-ch informacje dla niektórych - wiem co to sa wpisy w DNS-ie
i wszystkie domeny mam w Polsce a nie na darmowych (directnic, itp.).

Jeszcze raz wielkie dzieki.
Pozdrawiam

Joanna

Easy[R] napisał(a) w wiadomoœci: <38EB140F.3CD30F8B_at_polcelebs.com>...