Re: spotkanie tpsa vs reszta swiata

Autor: opo_at_priv6.onet.pl
Data: Wed 12 Apr 2000 - 13:54:42 MET DST

hej!

> Obiecal m.in.
> - 3 "wirtualny" ruter w tym tygodniu i stopniowe odciazanie tych 2 do
> ktorych prawie wszyscy sa wpieci

Hmmm a czy wirtualny tu cos pomoze?
Napisales, ze "prawie wszyscy", czyli jak sa ci inni podpieci? ;-)

> - zwiekszenie ram w cisco 7500, ktore od jakiegos czasu stoi we wrocku -
> ponoc zrobione

No super z tym, ze akurat tamten router chodzil dobrze...

> - bgp na tym 7500
> - 10 ruterow klasy GSR w Polsce w tym we Wrocku DO KONCA 3 KWARTALU'2000
> i w ogole generalna przebudowa szkieletu polpaku

obiecanki, cacanki
Ja tam w takie przyszlosciowe obietnice Polpaku juz nie wierze.

> - serwis 24h/7d polpaku we wroclawiu

No wreszcie, najlepiej jeszcze 0800 :-)

> - informowanie o wszystkich przewidywanych i nieprzewidywanych
> awariach/przerwach/problemach na pl.internet.komunikaty

pozyjemy, zobaczymy

> Zapowiedzial, ze nie planuja w Walbrzychu, Jeleniej, Legnicy, Klodzku
> itp ruterow, wiec wszystko bedzie nadal szlo przez Wroclaw.
> czy cos jeszcze?

A mowil cos o zwiekszeniu przepustowosci w naszym rejonie? (mnie interesuje
glownie Jelenia Gora :-) ).

  Z pozdrowieniami
        Lukasz