Re: RBL # Re: prosba pouczenie (informacja)

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_elektron.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 16:48:35 MET DST

Dzien dobry,

On 6 Apr 2000, Krzysztof Halasa wrote:

> Byc moze, ale nie wiem jaki to ma zwiazek z podatkami. Chetnie sie jednak
> dowiem.

W ksiegowosci "Palacu Mlodziezy" moze sie Pan przekonac, ze jednak ktos
jest zmuszony do placenia podatkow na "ww rzeczy".

> Jak Pan dobrze wie, jestem przeciwny jakiejkolwiek powszechnej kontroli
> poczty (dowolnej),

Pomiedzy tym rzekomym sprzeciwem, a agitacja na rzecz RBL tkwi ewidentna
sprzecznosc.

> a jesli chodzi o poczte w sieci, to nawet uwazam taka kontrole za
> nierealna.

Wlasnie system kontroli materializuje sie na naszych oczach. Wiec nie
bardzo wiem w jakim sensie jest "nierealny".

Krzysztof Czuma