Re: RBL # Re: prosba pouczenie (informacja)

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 14:06:01 MET DST

Krzysztof Czuma <czuma_at_elektron.pl> writes:

> Panu jest pewnie blizej do ksiegowosci "Palacu Mlodziezy".

Byc moze, ale nie wiem jaki to ma zwiazek z podatkami. Chetnie sie jednak
dowiem.

Mozliwe nawet, ze mam blizej do Urzedu Skarbowego (II U.S. ul. Mazowiecka 9)
- czy z tego tez wynika cos rownie ciekawego?

> Bardzo subtelna i skomplikowana zagadka. Moze potrafilby Pan wykazac rowna
> pomyslowosc argumentujac za powszechna kontrola obiegu poczty sieciowej?

Nie widze w mojej wypowiedzi zadnej specjalnej pomyslowosci, fakt
sam sie narzuca.

Jak Pan dobrze wie, jestem przeciwny jakiejkolwiek powszechnej kontroli
poczty (dowolnej), a jesli chodzi o poczte w sieci, to nawet uwazam taka
kontrole za nierealna.

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator