Re: InterNetia - komunikat prasowy

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_fidor.komorow.pl)
Data: Wed 05 Apr 2000 - 10:00:47 MET DST

On Tue, 04 Apr 2000 21:42:23 GMT, Leszek(Lechu) Marmon <lechu_at_SPAM.PRECZ.ii.uj.edu.pl> wrote:

>Skoro tak twierdzisz to malo znasz panujace w branzy realia. Jesli czlowiek
>mowi, ze nie moze to znaczy, ze nie moze. Ja tez wiem wiele i niewiele moge
>z tego przekazac dalej. I formalnie nic mi z tego powodu nie grozi. Moge
>tez napisac, ze to moja opinia itd. albo tego nie pisac i tak czy owak
>jesli zdradze wiecej niz wiem, ze mi wolno to poprostu wiecej nie dostane
>zadnych danych. Jasne jest zatem, ze nikt nie podetnie galezi na ktorej
>siedzi i zadnymi argumentami tego nie zmienisz.

Rozumiem i to kwalifikuje to tajemnic zawodowych o ktorych pisalem powyzej .
Po prostu przypomniala mi sie sprawa jakiegos pracownika ktory z roboczego
konta wyrazil jakas opinie na newsach i zostalo to wziete za polityke firmy
.. i dalej tego juz nie musze tlumaczyc . (cos jak ten oslawiony raport
gospodarczy na przelomie jesieni/zimy obieglego roku)

Pozdraiwam

PS ciesze sie ze uzywasz legalnego czytnika ale czy niemoglbys zrobic czegos
z kodowaniem (ew zmienic czytnik na Xnews ?)