Re: InterNetia - komunikat prasowy

Autor: Leszek (lechu_at_SPAM.PRECZ.ii.uj.edu.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 23:42:23 MET DST

fidor_at_fidor.komorow.pl (Adam =?iso-8859-2?Q?Ku=B3agowski?=) wrote:

>Rozwiazanie jest proste : zamiesc w sygnaturce - ze caly powyszy tekst to
>tylko moje opinie . Powinno zalatwic sprawe - chyba ze ocierasz sie o
>tajemniece zawodowe . A powyzsze wyjasnienie wstaw i tak i tak nic nie
>stracisz .

Skoro tak twierdzisz to malo znasz panujace w branzy realia. Jesli czlowiek
mowi, ze nie moze to znaczy, ze nie moze. Ja tez wiem wiele i niewiele moge
z tego przekazac dalej. I formalnie nic mi z tego powodu nie grozi. Moge
tez napisac, ze to moja opinia itd. albo tego nie pisac i tak czy owak
jesli zdradze wiecej niz wiem, ze mi wolno to poprostu wiecej nie dostane
zadnych danych. Jasne jest zatem, ze nikt nie podetnie galezi na ktorej
siedzi i zadnymi argumentami tego nie zmienisz.

Pozdrawiam.

Lechu

--
|_____\___|\___|_| |_|\__,_|  Voice & SMS  +48-501-930896